BMW će eliminisati polovinu dosadašnjih varijanti motora sa unutrašnjim sagorevanjem


Bavarska kompanija je predstavila svoje finansijske rezultate za 2019. godinu koji uključuju nekoliko zanimljivih "sitnica" o njihovoj budućnosti.



Budući da je razvoj električnih vozila vrlo skup (troškovi istraživanja i razvoja skočili su gotovo 12 posto prošle godine), BMW je krenuo u program smanjenja troškova koji ima za cilj da se uštedi više od 12 milijardi evra do kraja 2022. godine. Kao deo tih napora, BMW skraćuje vreme razvoja novih modela za čak trećinu. Što je još važnije, proizvođač automobila je potvrdio da će "do 50 posto tradicionalnih verzija pogonskih sklopova biti uklonjeno od 2021. BMW nije rekao koji se pogonski sklopovi nalaze na "listi za odstrel", ali čini se da su to motori s unutrašnjim sagorevanjem jer je kompanija napomenula da možemo očekivati ​​dodatne elektrifikovane pogonske sklopove u budućnosti. Tranzicija se neće dogoditi preko noći i BMW navodi da će "puni uticaj ovih mera stupiti na snagu, posebno u godinama nakon 2022."