Redizajnirani BMW M5 za 2021. dolazi sa nekoliko izmena ali je snaga ostala ista


Nakon što je prošle nedelje predstavljena redizajnirana serija 5, BMW je sada pokazao i paket osveženja za najsnažniji model M5.



Glavne promene na karoseriji BMW-ovog superbrzog sedana uključuju redizajnirana kućišta prednjih adaptivnih LED svetala, novu grafiku zadnjih LED svetala, nešto veću masku hladnjaka u obliku bubrega i nove felne od 19 i 20 inča. Najveća promena u kabini odnosi se na centralni ekran multimedijalnog sistema koji sada ima dijagonalu od 12,3 inča umesto dosadašnjih 10,25. Ispred upravljača nalazi se digitalna instrument tabla veličine 12,3 inča. 




Što se pogona tiče, nije bilo promena. 4,4-litarski V8 Twin-turbo motor u standardnom M5 i dalje razvija 600 KS i 750 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok u verziji M5 Competiton ima 25 KS više što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i maksimalnih 305 km/h ako se kupac odluči za M Driver paket. Tri dosadašnja radna programa (Comfort, Sport i Sport+) za regulisanje rada motora, menjača, vešanja i upravljanja pojačana su i četvrtom opcijom (Track), a vozaču su i dalje na raspolaganju tri opcije (4WD, 4WD Sport i 2WD) za distribuciju i raspodelu obrtnog momenta na obe ili samo zadnju osovinu. Za redizajnirani BMW M5 u Nemačkoj potrebno je izdvojiti 120.900 evra, a početna cena za M5 Competition iznosi 129.900 evra.