Nova Opel Mokka je izgubila X u imenu ali je dobila električnu verziju


Nova generacija Opelovog krosovera je pored jednog slova izgubila i 120 kilograma. Impresivna dijeta je postignuta prelaskom na CMP platformu PSA grupacije.



Međutim, to nisu jedine drastične promene. Automobil je sada kraći za 12,5 cm ali je međuosovinsko rastojanje povećano za 2 milimetra. Ovo je omogućeno kreiranjem kraćih prepusta napred i pozadi, a širina je povećana za 10 milimetara kako bi se obezbedila veća prostranost u kabini. Sa dužinom od svega 4,15 metara, ovaj model je sada jednostavnije koristiti u urbanim uslovima, a posebno prilikom parkiranja. Iako je Mokka kraća nego pre, zapremina prtljažnika je skoro ista kao kod Mokke X, odnosno 350 litara. 




Kod električne varijante, torziona čvrsina je povećana za 30 procenata zahvaljući baterijama koje su smeštene u podu vozila. Električni motor koji pokreće ovaj model poznat je iz električne Corse i Peugeota e-2008. Razvija 136 KS i 260 Nm što je dovoljno za elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 150 km/h. Baterije od 50 kWh pružaju dovoljno energije za domet od 322 kilometra po WLTP standardu u Normal modu vožnje. Na punjaču snage 100 kW, za punjenje baterije do 80% potrebno je oko 30 minuta. Pored električne verzije biće dostupni benzinski i dizel agregati. 




Pored platforme i agregata PSA Grupacije, Opel Mokka za 2021. je dobila potpuno novi izgled, kako spolja tako i unutra. Dizajn eksterijera je mnogo oštriji nego pre, a ističe se novi dizajnerski jezik Opela nazvan Vizor koji će uskoro biti primenjen i na ostale modele nemačke kompanije. LED svetla su dostupna u standardnoj opremi, a uz doplatu kupac može dobiti i matrix LED svetla koja sa ovim modelom debituju u B-SUV segmentu. Opel je saopštio da prodaja u Evropi počinje krajem leta, a da se prve isporuke očekuju početkom sledeće godine.