Grupa Renault u prvoj polovini godine zabeležila pad prodaje od 34,9%


Grupa Renault je u prvih 6 meseci 2020. zabeležila veliki pad prodaje, ali i veliki uspeh električnog modela ZOE.



Zbog pandemije bolesti COVID-19 Grupa Renault je obustavila sredinom marta prodaju i proizvodne aktivnosti u većini zemalja, usled čega je u prvoj polovini godine prodaja pala za 34,9 % na 1.256.658 primeraka, dok je tržište zabeležilo pad od 28,3 %. Pad prodaje je uglavnom posledica velikog izlaganja u zemljama u kojima su obustavljene komercijalne aktivnosti i proglašen je karantin. 

„Svet se našao u dosad neviđenoj krizi koja je snažno uticala na naše poslovanje. Čim je započeo oporavak, naše fabrike i prodajna mreža su se brzo aktivirale kako bismo ispunili potrebe kupaca. Visok nivo potražnje je zadržan i u junu zahvaljujući subvencijama koje su ponudile evropske države. U drugu polovinu godine ulazimo sa velikom količinom narudžbi, zadovoljavajućim stanjem na zalihama, višom cenom cele palete modela i ponudom novih verzija E-TECH koja je jedinstvena u svom segmentu i koja je već naišla na dobar odjek kod kupaca” izjavio je Denis le Vot, član izvršnog odbora i viši potpredsednik odeljenja prodaje i regija Grupe Renault.

Sa više od 42.000 prodatih vozila u prvoj polovini godine prodajni udeo marke Renault se povećao za 38 %. ZOE je najprodavaniji model u Evropi. Prodaja je porasla za 50 % na 37.450 vozila, a u junu je zabeležen i rekordan broj narudžbi – čak 11.000. Električna ofanziva – dolazak Twinga Z.E. i predstavljanje hibridnih motora E-TECH (novi Clio E-TECH, novi Captur E-TECH Plug-in i novi Megane Grandtour E-TECH Plug-in) je snažan vetar u leđa Grupi na putu ostvarenja ciljeva programa CAFE 2020.