Renegade 4xe i Compass 4xe: Kako brend Jeep vidi plug-in hibride


Najnoviji korak u evolucionom napretku Jeepa je iskorak u svet elektrifikacije. Sve je urađeno u više faza tokom kojih je ova marka pripremala svoje rešenje za plug-in hibridni pogon koji je u stanju da unapredi slavne terenske sposobnosti svih terenaca ove marke.



Moderno hibridno rešenje, koje spaja neprikosnovene tehničke sadržaje svakog Jeep terenca, daje snagu kako modelu Jeep Renegade 4xe tako i modelu Jeep Compass 4xe i pretvara ih u vozila koja pružaju apsolutnu slobodu, a istovremeno podižu na viši nivo njihove sposobnosti uz pomoć najnaprednijih ekoloških tehnologija. Svaki Jeep plug-in hibrid će imati 4xe značku koja označava osnove efikasnosti, performansi i odgovornosti. To će biti Jeep terenci sa najboljom potrošnjom goriva ikada jer nova 4xe tehnologija nudi pogon sa nultom emisijom štetnih gasova i porodicu novih, plug-in hibridnih električnih modela koji donose autonomiju i lako punjenje. Efikasnost nije postignuta na uštrb performansi. Svaki Jeep 4xe ostaje veran svojoj terenskoj vokaciji, pritom unapređujući doživljaj u vožnji na putu, uz odličan odziv i ubrzanje. Povećan obrtni moment koji stvara električni pogonski sistem kao i sposobnost da se on izuzetno precizno podešava garantuje još bolje sposobnosti pogona na četiri točka po bilo kom terenu.



Na spoljašnjosti, novi Jeep 4xe modeli imaju iste znakove dizajna kao i njihove verzije sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS) ali se izdvajaju zahvaljujući upadljivim plavim bojama na prednjoj Jeep znački i zadnjim 4xe i Jeep logotipima. Plavi naglašeni detalji krase i bočne značke sa imenima Renegade i Compass, dok utičnica za punjenje ima poklopac koji se otvara na dodir i nalazi se sa zadnje leve strane vozila. I Jeep Renegade 4xe i Compass 4xe uparuju 1,3-litarske turbo benzinske motore sa električnim motorom koji se nalazi između zadnje osovine, kojeg napaja baterija od 11,4 kWh koja se može ponovo puniti tokom vožnje ili putem utičnice kod kuće sa kućnom utičnicom, korišćenjem efikasnog i praktičnog uređaja easyWallbox ili naprednijeg Connected Wallbox, kao i na nekom od javnih mesta za punjenje.



Efikasni 1,3-litarski turbo motor sam isporučuje 130 KS ili 180 KS, plus 60 KS koje razvija električni motor, što daje konačan zbir od 190 KS (verzija Limited) ili 240 KS (Trailhawk i S verzije). Što se tiče obrtnog momenta, električni motor razvija 250 Nm, dok motor sa unutrašnjim sagorevanjem isporučuje 270 Nm. Kombinacija motora sa unutrašnjim sagorevanjem i električnih jedinica garantuje performanse i užitak u vožnji: ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 7,5 sekundi, maksimalna brzina od 130 km/h u potpuno električnom režimu, i do 200 km/h u hibridnom režimu.