Grupa Renault je otvorila novi dizajnerski centar u Šangaju


• Dizajnerski tim Renault grupe sledi svoju strategiju međunarodnog razvoja otvaranjem dizajnerskog centra u Šangaju, koji je već šesti takav centar u svetu. • Tim dizajnera će u Renaultovom studiju u Šangaju razvijati svoju kreativnost u gradu, koji je na samom vrhu modernih tehnologija za razvoj rešenja za povezivanje, inovacije i električnu mobilnost. • Novo mesto za stvaranje i istraživanje najnovijih trendova doprineće i strategiji širenja Grupe Renault u Kini



Odeljenje za dizajn grupe Renault, koje ima svoje centre u Francuskoj, Rumuniji, Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji, nastavlja sa implementacijom svoje međunarodne razvojne strategije otvaranjem novog dizajnerskog centra u Šangaju. Novi Renault Design Center Shanghai će omogućiti osmišljavanje i dizajniranje budućih Renault modela koji će direktno odgovoriti očekivanjima kineskih kupaca.

"Naš novi dizajnerski studio u Šangaju potpuno je u skladu sa strategijom Renault grupe za osvajanje novih kupaca u Kini. U narednim mesecima nameravamo da zaposlimo oko 20 domaćih dizajnera. Ovi talenti će nam pomoći da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Renault Design Center Shanghai će igrati važnu ulogu u dizajniranju budućih lokalnih modela. Takođe će doprineti globalnim projektima Renault Grupe, “rekao je Laurens van den Acker, direktor Renault grupe za industrijski dizajn.



Renaultov dizajnerski centar u Šangaju će se baviti svim aspektima automobilskog dizajna, uključujući dizajn eksterijera i enterijera, boja i materijala, kao i dizajn UX1 i UI2.

Pozicionirani u centru Šangaja i oslanjajući se na njegovu kreativna dinamika, dizajneri će istraživati najnovije trendove kako bi odgovorili očekivanjima kineskih kupaca kako u pogledu stila  tako i tehnoliških inovacija.

Dizajneri u Design Center Shanghai moći će, kao i njihove kolege u drugim dizajnerskim centrima Grupe, da učestvuju u internim takmičenjima koja se pripremaju za sve projekte Renault grupe. Sve  studije za buduće projekte će imati benefit od multikulturalnog kreativnog pristupa zahvaljujući prisutnosti 32 nacionalnosti u Odeljenju za dizajn grupe Renault.

Novi dizajn centar u Šangaju je podrška strategiji širenja Renault Grupe u Kini. Na svetskom tržištu proizvodjača automobila broj jedan od 2009. godine i četvrto po veličini tržište Groupe Renault u 2018. godini, Kina je jedan od ključnih stubova strateškog plana Drive the Future.

1 UX design: (User eXperience) je stvaranje iskustva korisnika koji se pre svega odnosi na kvalitet upotrebe, percepciju i osećaj pojedinca koji koristi odredjeni interaktivni uredjaj. Ovaj tip dizajna je iskustvenog tipa i podrazumeva kako otkrivamo stvari kroz dodir (haptička percepcija). UX dizajneri rade na emocionalnim i funkcionalnim kvalitetima proizvoda ili usluga koji utiču na korisničko iskustvo.

2 UI design: (User Interface) se odnosi na vizuelni dizajn sve opreme u direktnom kontaktu sa putnicima, naročito u vezi sa grafičkim dizajnom, identitetom brenda i lakoćom upotrebe  multimedijalnih ekrana i sistema sa prikaz na instrument tabli.